Café

Grupper · 50702 inlägg · 1049 ämnen
« · 735764 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Roliga länkar
El Maco:

Ta med dig tre kompisar, det blir roligare så.

knaskamilla: Fantastisk!

Jag drar till gymmet, SATS Odeplan öppet till 24. Danssugen.

Det här är en ganska cool musikvideo.

Sv: Tv-tipset
65selander:

han slåss bra iaf =)

65selander: Haha. Låt mig gissa. Hans efternamn startat med S och slutar eagal?

Tv tipset är att byta kanal om ser på TV6 just nu... sämre skådis får man leta efter.

Salle:
Tackar tackar för de goa bilderna!
Log från öra till öra.. ;P

Sv: Rio.............
mok: Skapliga ersättningar för att lira poker. 6,5milj svenska pengar i runda slängar för en 13:e plats! Inte utan att man blir lite lätt avundsjuk.

Ambroo:

den är säkert bortklippt =)

mattias - 74: Och med en viss omtalad sexscen. Den må vara en utav filmhistoriens mest laddade!

Dragan 2k:

Kan tipsa om filmen Monsters Ball ikväll på Svt 1 klockan 2130.

en viss Halle Berry och Billy Bob Thornton i huvudrollen!

willysson: Precis nu blev den 10:e spelaren utslagen. Finalbord i morgon med erik friberg i toppen:) det minsta i finalen är närmare 1.6 miljoner dollar,..

mok: ESPN, har väl rättigheterna.. det kommer väl lite senare att sändas i usa, man får väl kolla på nätet om man kan ladda ner det.
jag har alla tv-sända vm från 79.

willysson: Ja det är dom små besluten som avgör tillslut. Nån kanal som sänder finalbordet? Nån man kan se i sverige....

mok: det var en standardraise fore floppen och så kom ett omslag till en miljon som han tydligen gjort 5 potter i rad, så william sa att mot vilken annan spelare som helst hade han lagt handen preflop, men slog om till all-in.

willysson: JJ mot KK kan man ändå ta på något sätt finns värre sätt att åka ut på.

mok: Han var lite less när jag såg en intervju på cardplayer, "900000 är ingenting mot för pengarna i finalen"

Han åkte på JJ vs KK

willysson: Litet plåster på såren då :)

willysson: William thorsson ute ur VM på en 13:e plats men lite plåster på såren är de 907000 dollar han fick för besväret.
Erik frierg är på 7 plats när man är 10 man kvar, en till ska ut innan mn bryter för finalbord.

Sv: Är datorn dum ?

Helg Ernest:

Nej, de enda som är dumma är användare som inte vet att det är såhär.

För övrigt känns det förlegat att köpa telefonsignaler i dagens läge, då var och varannan telefon har stöd för MP3. Ladda hem låten och för över den istället. Billigt...

Är datorn dum ?
Om man går in på någon site som säljer ringsingnaler, där kan man ju provlyssna på dom, eller hur ?
Om man sedan klickar på verktyg i IE menyn och tar internet alternativ.
Mitt på hittar du Tillfälliga internetfiler. Där klickar du på inställningar.
Sen där väljer du Visa filer. Vad hittar du då ? Jo, masser med filer.
Bland dom ligger det konstigt nog MP3 filer som heter konstigt nog samma som ringsignalerna du nyss provat. Visst är det konstigt.
Ännu konstigare blir det om du högerklickar och kopierar dessa filer och klistrar in dom ex. på skrivbordet. Nu kommer det konstigaste.
Du ansluter telefonen mot datorn och kan du inte det, men kan läsa mail i telefonen så mailar du över filerna och vipps så har du gjort dig en ringsignal.
Visst är datorer dumma ?

Dragan 2k:
Klockrent Aftonbladet ;P

Dragan 2k: de tänker nog mer än du tror. En rubrik som blir "oavsiktligt" rolig eller snuskig ger tex länkar i diskussionsfora likt detta, vilket i sin tur ger besök på sidan och mer reklampengar till aktuell tidning. Så grattis, du har just varit en nyttig idiot i Aftonbladets marknadsföringsstrategi ;-)

mattias - 74: Håller med.. helt fantastiskt! ;-)

Dragan 2k:

haha

Paddan: På tal om roliga länkar så får man fundera ibland vad rubrikmakare tänker på eller om man tänkar överhuvudtaget innan man sätter rubrikerna.

En klassiker i nytappning.

Deas: 2:a och 8:a, ikväll blir det radion och följa de till finalbordet i morgon kväll

willysson: De är fortfarande kvar? Jäklar. Kul!

wap.hockeysnack.com
Två kompisar till mig var med. Kom dock inte in the money men en av dem köpte_in sig 10% på 3 killar för 8000 per skalle nu kan jag inte minnas vilka dessa 3 personer var. Men det var ju ganska många svenskar så det är väl inte så stor chans att det var någon av de 2.

Rio.............
Nu skulle man vilja vara i William Thorssons och Erik Fribergs kläder,
Garanterade minst 494700 dollar...

Sv: Plagiat eller ?
Helg Ernest:

Tänk att en sådan skitlåt kan gå och lyssna på med lite elgitarrer =)

Jävla Alisandali! Nu la jag ju in din länk istället.

Denna länk skall det vara

Denna var bra!!!!!
Passar säkert er hårdrockande dalmasar ( c :

Sv: Dagens hjälte:
Undrar när nästa skandal ska komma? Trekanten alltså.

Undrar om han slängde med sina kulor?

Idag mötte jag en störtskön superherohjälte. 15-17 år ungefär. Såg ut som en antikristen lumpsamlare från Kumlabunkern (troccabottnar och finnig scarface-hy) Långhårig som satana iförd en Metallica-tröja med texten "Kill 'em all"...

Skönt med vanligt folk som vågar vara sig själva för en stund....

ernie eagle:

Alla har problem, större eller mindre på något sätt.

Så är det, jag har problem med att Leksand inte kan stanna mer än 1 säsong i Elitserien =)

Frisco:Gud vilken besserwisser man kan vara då. In på torken med han bara och bötfäll honom ordentligt.

Att man har alkoholproblem är en sak, det har jag varann helg jag oxå ungefär. Men vinglar man påtagligt berusad utanför ett stort hotell i centrala Gbg iförd landslagsdräkten så är det matchstraff rakt av och omedelbar rapport.

Det Jimmy gjort ikväll är oförtlåtligt. Synd att snubben har problem men han kan hålla det för sig själv, han behöver inte skylta med det på det viset som han gör.

Alla har problem, större eller mindre på något sätt. Punkt.

mattias - 74: hur de andra länderna kommer att se på Sverige som friidrottsnation? På exakt samma sätt som de ser på Sverige i dag. Varför skulle det ändras bara för att en snubbe som har åkt ur VM tar sig en bläcka? Jag lovar - utanför Sverige är det ytterst få som bryr sig om vad en idrottslig kvartsfigur som Nordin har för sig.

mattias - 74:

Nänä..Det är i grannlandet Finland där alla fridrottare super..Terve terve 

Dream Team:

Man är själv ansvarig för sina handlingar var ett ofta använt uttryck när vi diskuterade dödstraffet, detta är en likadan situation! En vuxen människa som efter en misslyckad insats bestämmer sig för att kröka i Landslagskläder och bedöva sitt dåliga amvete är bara pinsamt som svensk att göra, Man kan ju undra hur de andra länderna kommer se på Sverige som fridrottsnation nu ???säker kommer " Vissa " att se på Sverige som ett land där alla som hålle rpå med fridrott super.

mattias - 74: Ja, man har väl missat en del i det som så flott kallas "fokus på uppgiften" om inte annat. Men det är säkert jättesynd om stackars Jimmy. Att kunna ta ansvar för sina egna handlingar, och för sina besvikelser över personliga misslyckanden är ju inget vi ska räkna med att Jimmy ska fixa, menar jag.

Frisco:

Om nu killen väljer att kröka så hårt under ett mästerskap så att han blir tagen av farbror polisen så ska det sopas under mattan??

Kanske fel läge att "berätta" för världen att han har problem med spriten och definitivt på ett helt galet sätt..

Dock så håller jag med dig att förhoppningsvis så får han den hjälp han tydligen behöver..

Dream Team:

Skillnad och va full och vara civilklädd utanför hotellet än att vara aspackad i landslagströja AMATÖR!!

Frisco: Jaha, så det är alltså känt för allmänheten att han har alkoholproblem, eller? Tyvärr ingår inte jag i skaran av de "vetande" i just det här fallet.

Frisco: hur kan du utala dig om Jimmys förhållade till alkohol???
han kanske har det, men kanske inte..
Ett frispel har nästan alla fått, men han kvalificerar sig till veckan värsting.

Frisco: Det är väl annars fritt att ha en åsikt och just i detta så tycker inte jag att man ska/kan stryka medhårs.

Frisco: Veckan oneliner.... "det var så poetiskt så jag började gråta"

« · 735764 · »