Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Poffa:Tackar!
Jag vill se den klassiska teknik-LEGO® Helikoptern. Var väl första teknik-LEGO® byggsatsen som kom tror jag. Brorsan fick den en jul och jag fick ett oljeborrtorn.
Salle:
Måste bara få dela med mig av bilden jag tittade på när du började tjata om att jag skulle önska något.
Paddan:
Då önskar jag mig en bild på Stenmark i sin toppluva. Gärna med laggen stående lite käckt mot axeln.
knaskamilla: Skoter, herrelös, fastnat är med. Uppförsbacken är lite men ändock uppför. Dessutom är den ganask rolig.
[url=www.nyxsecurity.se/img/imagebank/SKOTER-031123-034.jpg]Heter det inte SNÖskoter...[/url]
NuMo:
Det ser iofs ut som att den fastnat i en utförsbacke, men du får önska vidare ändå.
Salle:
Synd att du gick miste om alla coola bilder för att jag såg fel på parkeringen... ;) Jag önskar mig en bild på en herrelös skoter som fastnat i en uppförsbacke.
knaskamilla: Bilden är godkänd. Men ingen bonus för det där är inte ett möte... De vänstra är ju parkerade.
Your wish is our demand...
knaskamilla:
Fast när jag tänker efter kanske det vänstra är en parkering? Äh, saksamma.
För att undvika armhäveri så lägger jag ut en bild.
[bild]www.ericharshbarger.org/lego/images/choa/eiffel_25s.jpg[/bild]
Sen önskar jag mig en bild på ett Down-Underiskt Vägtåg. Bonus för en bild på ett möte mellan 2 sådana.
Myggan:
Rätt låt vann. Det kommer bli en 6-8 plats i Kiev och alla kommer bli nöjda. Ingen vill ju egentligen vinna, det kostar ju mer än det smakar. Dessutom tilltalade låten alla människor. Alla kvinnor oavsett ålder faller för Martins utseende och charm, medans männen gillade de fyra flickorna i bakgrunden.
Snacka om genomtänkt.
he he he