Jag saknar också ryssarna men det är ju som det är och jag köper det även om man inte skall blanda ihop politik med idrott så har det tyvärr blivit så men jag köper det som sagt
Nu snackar vi hockey Vm här
Vilka vinner? Spontant skulle jag säga Kanada, Sverige eller USA som outsider
När de fick in Matthew Tkachuk så ökar deras chanser enormt, en spelartyp jag alltid har älskat
Finnarna lär bli oberäkneliga
Blir kul att se Barkov efter sin långtidsskada
Macklin Celebrini lär bli turneringens behållning, 115 poäng i NHL under sitt 2a år är helt sjukt
mattias - 74: Personligen saknar jag Ryssland enormt mycket i all internationell ishockey. Men nu har man en helt hjärndöd ledare som inte fattar bättre. Skyll er själva.
mattias - 74: Ja det har de verkligen. Det är ju fördelen med att ha en hyfsad bredd. Även om många stjärnor är skadade eller fortfarande spelar så kan man få ihop ett grymt gäng. Kanada skulle väl i stort sett kunna ha tre liknande ... | Läs mer
Jag saknar också ryssarna men det är ju som det är och jag köper det även om man inte skall blanda ihop politik med idrott så har det tyvärr blivit så men jag köper det som sagt
Nu snackar vi hockey Vm här
Vilka vinner? Spontant skulle jag säga Kanada, Sverige eller USA som outsider
När de fick in Matthew Tkachuk så ökar deras chanser enormt, en spelartyp jag alltid har älskat
Finnarna lär bli oberäkneliga
Blir kul att se Barkov efter sin långtidsskada
Macklin Celebrini lär bli turneringens behållning, 115 poäng i NHL under sitt 2a år är helt sjukt
Han lär vinna poängligan
Killen är sjukt bra
www.youtube.com/watch?v=Fmhl2Ll_c8o