Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mattias - 74: masjävel som du vet så är haubitsen borta. Har ringt Gusten men enl Gustens fruga så höll han på och rikta 77an mot Emådalen..
För känsliga individer så är detta ett internskämt mellam 74 och 65.
Metal Guru: Säksidan har faktiskt diskuterat detta :-)
Det lär nog aldrig bli sånt liv som när Turkiska utrikesministern var här, då var det livat utanför kåken :-))
mattias - 74:
Jag tycker att det är kul och kika på sidor i demokratins utkanter, som den du länkar till. Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska placera frianyheter, men maggropskänslan är högerut.
För att visa att svenskarna är lagom och HS är Centerpartistiskt, kontar jag här med en sida där maggropen ligger vänsterut.
Här ser vi att exempelvis 65Selander bör se upp imorgon.
Per HApps:
Något blir för varmt, och mår inte bra därav - är min teori.
Om det är en gammal dator kan den ha sugit i sig en hel textilfabrik med damm.
Äter man för mycket rött kött så får man ju dessutom cancer. Njä, jag äter och dricker gott, försöker se till att röra mig, skippar läsk, lightprodukter och kör så länge det håller. På tal om lightprodukter så hade jag en gång en föreläsare som var helt besatt av riskerna med att fylla maten med emulgeringsmedel. Han hävdade att dessa ämnen öppnar upp tarmväggen så att skadliga ämnen mycket lättare kan tas upp av kroppen. En tillräckligt intressant teori för att låta bli att äta sånt om man inte måste.
För att anknyta till fisket så länkar jag till dagens DN Debatt:
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=852440