Inlägg: 1087717
Svarskommentarer
Sv: 3 från 1 idag
renen:
Det var kul och höra Phantom Of The Opera, en låt som de inte hade spelat på över 20 år innan denna turne. Den är vass
Det var kul och höra Phantom Of The Opera, en låt som de inte hade spelat på över 20 år innan denna turne. Den är vass
Ja inte senaste Ullevi-spelningen utan den 2006 tror jag... eller 2004.