Söderöver: Så om jag tolkar dig rätt: Om min kollega kommer fram till mig och säger att denne inte identifierar sig som kvinna utan som ickebinär, då är vi överens om att jag bör och ska fortsätta kalla henne för kvinna eftersom det är det juridiska könet.
Det är ett jättebra klargörande, för det innebär att alla människor kan beskrivas som antingen man eller kvinna (eftersom vi enbart ska gå efter juridiskt kön). Med andra ord, inga fler "hen" utan enbart han och hon. Som sig bör.
Bad_Brett: Ibland undrar jag om du är galen eller skämtar? Förbjuda judiska speceriaffärer? Vart kom det ifrån? Omöjligt med nån som fabulerar som Du. Nu är nog tacktalen över i Oskarshamn så vi kan fokusera på det verkliga
puffe2: Hur kommer det sig att du vill förbjuda judiska speceriaffärer? Jag trodde vi hade fri marknad och fri religion i Sverige? Har du lyssnat för mycket på Greta?
Rulltårtan : Det är ju ändå torsdag. En hyllning till Tidö-laget och Trumpivrare för deras fantastiska engagemang och förståelse för världens miljöproblem. Stort tack!
puffe2: Hur kommer det sig att du vill förbjuda judiska speceriaffärer? Jag trodde vi hade fri marknad och fri religion i Sverige? Har du lyssnat för mycket på Greta?
Lördag igen!