knaskamilla: vem har sagt att det är ett ideal?? det är extrema människor och de flesta sunda människor vet att det inte går att bli så stor om man inte offrar allt har anlag och ett apotek.. Men får mig som intresserad tykcer jag det är fashinerande att se hur stor dom kan bli med kvalitet.
knaskamilla: Men det måste ju naturligtvios vara upp till var och en?? Vad är egentligen fult? Det du uppfattar som fult kan många uppfatta som vackert och vice versa.
Många tycker att Anders Graneheim var otroligt ful när han var som bäst, men jag tror inte att jag sett en mer vacker manskropp i hela mitt liv. Jo jag har en flickvän så det har inget med attraktion till det manliga könet:)
Hittade inge bättre rubrik nu är jag så j-a less på jobbet efter 19h arbete från 1000 i går morse. Allt skulle vara som en lek att installera två nya mailservrar (Exchange 2003)
Det enda man kan trösta sig med är att man får bra betalt eftersom det är 19h kvaliificerad övertid, fast personalavd blir nog inte glad eftersom dom brukar surra om lagar och förordningar.
Så länge de lever ärliga liv har de naturligtvis ett existensberättigande. Men jag tycker att det är synd att man går så in för en "sport" som gör att man blir sådär ful.
Dream Team: Hehe, det roliga med den bilden är att Ronnies Coleman är ca 10 kilo tyngre idag, ganska brutalt att väga 137 kilo krisphård( menas att det är så låg % kroppsfett som det är fysiskt möjligt) Finns bara en som varit tyngre på en Scen och det är Lou Ferrigno(hulken) han vägde närmare 139, men han är kring 2 meter med och i sämre form, kroppsfettmässigt räknat.
knaskamilla: Jag kan upplysa dig om att de inte bryr sig om att vara snygga, utan de vill vara brutala. Men jag hoppas ändå att du tycker dom har ett existensberättigande?
Ragnar var först med bilden, men han önskade ingen ny:)
knaskamilla: Jag tycker det verkar intressant att man nuförtiden har krocktestdockor med inbyggda airbags, att man också lyckas fått med tillfället när de var uppumpade var också lyckat.
Då vill ja se en bild på en hockeyspelare som bland annat spelat i Dynamo Moskva, Detroit Red Wings, Luleå HF och Oji Seishi Tokyo. På bilden ska han vara iklädd den japanska klubbens tröja.
muzze: det har inte gått rikitgt 24 timmar men jag börjar väl göra mina armhävningar. Jag har hittat en bild på gänget som jag villle ha bild på och i rätt mundering men inte i rätt miljö.
den bifogas.
Önskningen går väl vidare till den som visa en bild på en glass eller nåt.
Salle: Jag vill se en bild från Midnight oils framträdande under OS i Sydney 2000, där man tydligt ser vad det står på åtminstone en av bandmedlemmarnas scenklädsel (bandet hade enhetlig scenklädsel).
Jag antar att de som bygger sig på det där viset anser sig sikta mot någon sorts idealkropp. Vad fanken gör de det annars för?