På tal om ingenting, någon här som har testat Bingo Rimérs vin? Såg en skön video med Glenn Hysén så man kanske ska ta och testa det :D
Apropå greklands oansvariga och ohållbara ekonomiska politk. Och ja, den är och har varit ohållbar sedan 80-talet.
Men den tål en jämförelse med finanskrisens banker. Samtliga banker utom Lehman Brothers räddades med människors skattepengar. Ingen av dessa har ännu ställts till svars.
Titta på denna sammanställning för att få perspektiv på den grekiska skulden.
Här är en länk för alla som gillar Manager spel. Sports Interactive, de som gör Football Manager spelen (tidigare under namnet Championship Manager innan de splittade från Eidos). Hade under några år ett hockey manager spel vid namn Eastside Hockey Manager.
Pga. piratkopiering och andra problem så slutade man att utveckla spelet. Skaparen av spelet har dock under en tid arbetat vidare med spelet på egen tid. Det släpptes idag på Steams Early Access.
Det följer inte med uppdaterade ligor/spelare men det finns redan en databas med alla ligor/lag/spelare.
Länkar till spelet på steam, uppdaterade databasen och ett logopack.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
NuMo: En till :(
R.i.p. Klas Ingesson, din kamp är över.
mattias - 74: Nästa död Mattias. :(
Trots att det inte var världens bästa fimer så gav de härliga glada känslor. Loffe och Kim.
Va faen, ingen RIP för mannen On the Wildside? Här kommer den:
R I P Lou!
Ojjj, finns det inge kaffe längre??? Jag tror inte the mauler bryr sig om det men e han en ny Ingo??? Jag hintar om slaget som komma skall och får man det på sig då dör man... Här e blomkolsörat vi ska hålla på...
http://www.youtube.com/watch?v=LoTQllwO_-cAlisandali:
Hoppas ljudet håller. Jag är dock skeptisk
Dream Team:
Kiss och Springsteenkonserten var ju också taskigt ljud så dom har ju lite och jobba på, mitt tips är att man aldrig mer har en stor konsert där mer. Friends är helt enkelt inte en konsertarena.
Dream Team:
Live Nation anmäls för det dåliga ljudet under Iron Maidens konsert den 13 Juli
Ett vackert akvarium, eller hur?
Erkänn att ni får leta en stund för att hitta själva pissrännan? :)
Men ser ni rännan längst ner? Och läs skylten.
Just det, ni befinner er inne på herrtoaletten på en fiskerestaurang vid flygplatsen i Subang. Här kan man bli stående länge.
Dom här fiskarna har nog sett det mesta....