Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2554300

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mikenomad: Ni har en av dom snyggare loggorna i hockey-Sverige och ni envisas med att att skriva Timrå i versaler istället för att köra tallarna. Finns det någon logisk anledning till att beslutsfattarna vägrar tallarna, med tanke på hur många som vill se dom på bröstet?

Svarskommentarer

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
SuneMangs: Det enda jag hört är att det ska vara nån form av (befängt isf) krav från kommunen att det ska stå TIMRÅ. Men även att det ändå är det mest klassiska, att tallarna har en mkt liten del av historien framtill. Vilket som är det synd och skam för visst är det som du skriver. Få kan tävla med vårt klubbmärke när det kommer till estetik

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja