Djur & natur
749849 · Nästa » Till forumet
Sv: Djur & natur
Foldron: Det florerade en liknande länk från ett vattenhål i Botzvana i fjol.
Ganska intresant att sitta och titta på.
Ganska intresant att sitta och titta på.
Sv: Djur & natur
matte1: Morgon i Sydafrika är morgon här... Vi ligger på olika hemisfärer och har olika årstider men vi ligger i samma tidszon.
Djur & natur
Den som är intresserad av det afrikanska djurlivet så finns en kamera placerad vid ett vattenhål vid Nkorho Bush Lodge i Sydafrika
Den sänder live bilder (med ljud) dygnet runt, bästa tid är väl tidigt på morgonen.
www.wavelit.com/popup/player.asp
Den sänder live bilder (med ljud) dygnet runt, bästa tid är väl tidigt på morgonen.
www.wavelit.com/popup/player.asp
Den kameran finns kvar, det är national geographic som tillhandahåller den.
www9.nationalgeographic.com/ngm/wildcamafrica/index.html