Herminator: Har diskuterat ballerina med choklad med Paddan förr, och av nån outgrundlig anledning kopplar han direkt till Anneli Alhanko. Vete tusan vad han har för information om henne som vi andra saknar. Eller om det handlar om några kinky fantasier från hans sida...;)
Nja, det är alltså tåget och inte enbart rälsen som ska vara "format" likt ett S på bilden. På den övre bilden går det ju att se S-kurvan, men tåget hade behövt vara typ längst ner på din bild för att det skulle bli rätt "form".
Kickan: Det var något försök till ett sånt där subliminalt meddelande som skulle få Albert Hall att köra sin Redogörelse, tror jag. Eller så svamlar jag bara. Det är så svårt att hitta hem när man går genom snårskogen och använder mobilen som ficklampa.
Alisandali: Tack, den var lite tricky faktiskt då den heter Rambler samma som Sedanen som ju inte är särskilt Corvettig. Vi fortsätter bilönskan med ett fordon från samma år dessutom.
Jag vill se den bil som plagierades i och med modellen El Camino.
Salle: Tur du skickade med länken , annars hade jag aldrig sett att det var dom . Fan vad dom har spökat ut sig på den bilden , och du får önska vidare.
Alisandali: Hehe den där är för ny för min lilla skalle men skriver han att den är världens snabbaste PU så torr vi honom så jag ger dej rätt även om jag var på jakt efter en Cyclone.