Café

Grupper · 50537 inlägg · 1049 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Din bild censureras av mig/min dator så det killen håller upp är bara en vit fläck. Men det är säkert rätt. Önska.

Salle: Haha...... :-)

Jag önskar att få se en bild av Isabella.

Robban: Ooooh jaaaaaa :-)

ÖNSKA!

Frisco: Då vill jag se en dyr vinylsvarv.

Robban: Denna är DYR. Från $15.000. Fast nån riktig svarv är det ju inte då den läser spåret med Laser... Hoppas den duger.

[bild]www.elpj.com/images/lt6.jpg[/bild]

Salle: Dyr? visst. Men den är inte en riktig svarv. Rekordelig pic-up ska det vara.

Robban: Priset är 1990:-. Det tycker jag är dyrt.

Myggan: 19990:-. Var det det dyraste du kunde hitta? Kom igen nu.

Robban: Ja det var det. jag hittade även en som kostade 130000;-, men någon bild fanns inte tillgänglig

Myggan: Dyrare finns. Leta på.

Salle: Ahhh. Då var lyckan gjord. Min perversa böjelse har fått utlopp.
Önskan är din.

Ps. Måste bara länka till en som jag hitta. Snygg som få. Ds

Robban: Då vill jag se en lättklädd men ändå avklädd (inget naket) vacker, sensuell, sexig (mm mm) Tjej. För att få lite helg-stämning åtminstone...

Salle:
Ja, jag vet. Inte avklädd, film - men lite sensuell i varje fall. Och anknytning till hockey är det oxå, ju.

Nej, jag får inte önska.

Metal Guru: Då jag skall knoppa in och inte kommer att kunna komma online förrän 17-18-snåret imorgon så postar jag en typ av bild som jag önskade.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=hothothot.jpg&user_id=19]För helgstämningens skull[/url]

Salle:
Då får alltså du önska då?

Metal Guru: Åhh vad jobbigt.... Jag vill ju bara se mörkret då det är natti-läge.

Metal Guru: Nästan lite ljus men för trådens fortlevnad så. Okej rå!

Önska.

Jag vill se ett skivomslag med förlagan till Baker Gurwitz Army.

Metal Guru: Jag kan väl chansa på lite Creem.... fast faan tror om Google ger mig rätt för som Creem ser de inte ut....;-) Kanske lika rätt som ett omslag från tidningen Creem med en yster och oskuldsfull Keith Richards just befriad från heroinrättegång i Canada på framsidan........

Immodium så har jag helt fel.... rock'n'roll vettja.......;-)

Friman SR:
nej, du är på helt fel spår.

Baker Gurwitz Army är samma band som ett annat, det var bara det att då de bytte trummis ville den nya trummisen ha med sitt namn i namnet, om man säger som så...

Metal Guru: Då kan du få en annan förlaga....

Och för er som undrar hur man surfar när Google inte räcker till och man gillar all musik då kan jag rekommendera: www.allmusic.com/ där finns nästan allt..........;-)

hmm, Friman SR:
Layla med Derek And The Dominos är längre bort än Cream.
Här är enda kopplingen att Baker-Gurwitz trummis har spelat med Clapton, som var huvudpersonen i Derek And The Dominos.

Bättre upp!

Metal Guru: Här har du nog rätt bild .

Jäpp, Alisandali:
"Three Man Army" bytte trummis efter tre skivor, men den nye skinsbeatern och något storhetsvansinnige Ginger Baker tyckte att hans namn borde vara med i bandnamnet för att 'locka lite nya fans'.
Nu blev dock inte Baker Gurwitz Army något bättre band, utan vad eftervärlden kom ihåg var TMA's första epos, "Third of a Lifetime".

Alisandali får önska vidare.

Metal Guru: För att göra Salle glad så vill jag se en Harley-Davidson för vinterbruk , alltså inga hjul och snö .
PS , sticker iväg på hockey nu och kan inte godkänna bilden på ett par timmar .

Myggan: Helt rätt , önska på .

Alisandali:då önskar jag en bild på en av mina favoritfigurer i den tecknade serievärlden. Han som ramlade ner i grytan med trolldryck när han var liten och som älskar att slåss med romare.

Myggan: Serverad...dessutom pysslande med sin favorithobby.

Mats Edström: tack... alltid lika rolig att se. Önska på.

Jag vill se en av mina radioröstidoler: Annika Lantz, bonus om Snygg-Ylva syns på nåt hörn.

Mats Edström: Duger denna.....nu är det iofs flera med på den sidan men HON är där...

Ann: Helt perfekt...dessutom var ju Ylva med lite längre ner på sidan. I mina memoarer kommer jag att berätta när jag och Snygg-Ylva lurade Annika i direktsändning...

Kör på, Ann!

Mats Edström: Mhm....väntar med spänning...

Vill se exempel på sann syskonkärlek....

Ann: Till och med bevis i svart på vitt.... Fast så kära ser de väl inte ut att vara...?

Friman SR: Jamen vilken underbar bild:)))
Your wish is .....eh...someones command:))

Ann: Då vill jag se bild på en neppare....

Friman SR: Inte för jag visste vad dt var o inte vet jag om det är rätt *L*...*blond* men vassego iallafall...

Friman SR: Varsågod.

Ann:

Men hallå, det där var ju tre båtar.

knaskamilla: Ja *skäms* fyfyfyfyfy mej.....:))

knaskamilla: Jag tittade bara på en...träbåten och den var så vacker att dom andra skymdes...Gör som jag, använd tunnelseende!

Mats Edström:
Det kan väl inte vara några större problem för er Moodooiter ..;)

Mats Edström:

Jaha. Nä, jag är bara bitter över att hon hann först för att jag letade efter en bild med bara en båt på.

knaskamilla: Jag överlåter så gärna min önskan till dej.....storsint som få...fråga Mats....:))

gud: Nä, livet blir så mycket lättare då...*ler*. Varför krångla till saker och ting i onödan???

« · 604258 · »