Salle: Tack för godkännandet , och då vill jag se en Harley -Dav ...... Nej nu tar vi nått annat , vill se två inte så höjdrädda killar i gulaktiga overaller . Högt uppe i en mast i någon storstad . Alltså två ICKE höjdrädda killar i en mast .
Per HApps: Tack. Då vill jag se en bild på en "vandrande" maskin som bl.a kan användas inom gruvindustrin. Och inte nog med det, den ska vara riktigt monstruöst stor också.
Lumber Jack: Jepp, det där är verkligen ett groteskt stort exempel på gruvfordon. Nu hittar jag inte de fakta som finns om storleken på just den här, men det räcker ju mer än väl till.
Lumber Jack: Då fortsätter vi väl med heminredning. Minns att jag, vid min första och troligtvis enda visit på Old Trafford, upptäckte att man även sålde gardiner i klubbfärgerna i souvenirshopen.
Nu önskar jag med andra ord en bild på ett par gardiner, med valfritt fotbollslags (eller ishockeylags) klubbmärke och färger.
pratarn & Myggan: Svårt det där, men det på Myggans bild ser mer ut som gardiner, även om de var rent ut sagt hiskeliga. Fast vad kan man väl annat vänta av ett land som är fullkomligt neddränkt av storblommiga soffor och gardiner.
Metal Guru: Hehe, jag trodde jag garderade mig eftersom jag skrev att jag inte hade någon grund för påståendet : )
Det finns säkert någon slags definition på sämre eller bättre musiksmak. De som uppskattar Mozart mer än King Kobra har säkerligen "bättre" musiksmak än de som föredrar King Kobra. Musik är ju som konst, oerhört svårt att lägga värderingar kring, men jag kan ju tänka mig att professorer och sakkunniga inom resp område är bättre skickade att bedömma kvalitén kring musik/konst än vad jag är. I frågasätter man det kan man ju ifrågasätta allt. T ex om verkligen Guccis kläder är av bättre kvalitet än H & M:s.
Duger den , eller vill du ha hen på en egen bild ??