knaskamilla: Vad kul att du tyckte det var lätt att hitta bilden. Nej, jag var inte där men är känner honom som ordnade träffen i Ö-vik. Nu får du önska.
Då önskar jag mig en bild på en söt hundvalp som ser lite lustig ut. Mest bara för att inspirationen tryter och jag har en bredvid mig. Hundvalp alltså, inte inspiration.
Man bugar och bockar samt konstaterar att fjäsk lönar sig...*ler*!
För att hedra en stor bolltrollare och artist så vill jag se bild på den nyss bortgånge George Best och det ska vara en bild när han befinner sig på gräset joxandes med trasan.
Friman SR:
Fusk??? Det är din högst personliga tolkning. Jag talade bara om att jag hellre fjäskade, har aldrig och skulle aldrig komma på tanken att anklaga dej för något sådant simpelt...
Dessutom var din hund icke i valpstadiet och för övrigt på väg utför...*ler*.
Bafucin: Det där är ett valspar som företaget MH sålde, det jag efterlyser är en produkt som en anställd "uppfann" på sin fritid. Jag kan säga så här, att han tänkte till hur lagret skulle vara placerat.
Per HApps: Fusk vet jag väl inte om det är , man kanske kan säga att jag var lite smart istället . Då vill jag se en bild på en lp-skiva , Taste första lp från 1969 .
Nu får du önska.