Café

49346 inlägg · 1044 ämnen

Melodifestivalen 07

« · 831999 · » Till forumet

Sv: Melodifestivalen 07
westerlind: Hahaha, det hade jag faktiskt inte sett. Där ser man. Skarp observationsförmåga
Kommentera

Paddan:
Hmm, är det så? Vi övriga såg att att Bissett19 påpekade att låten påminde om "Love Grows" kl. 19:10. I den här tråden.
Kommentera

Äntligen har någon kommit på vilken låt det var jag tyckte jag kände igen i The Arks framförande.

Edison Lighthouse - Love Grows (Where My Rosemary Goes)
www.youtube.com/watch?v=tr6H1a7YUac
Kommentera

nyz:

Det är ett under att karln lever över huvud taget. tror inte det finns nån som krökat så mycket som herr holmes.

Det ryktades om att han drack mellan en och 2 flaskor Jack Daniels varje konsert under deras storherstid!
Kommentera

Att Marie Lindberg gick direkt till finalen var en riktig skräll.

Fram med Nanne och Carola.
Kommentera

mattias - 74: "Do you like this label?"

Svider väl just inget alls i ögat att skölja med vodka, ha!
Kommentera

Paddan:

I´m what they call an Old Fuck =) HAHA
Kommentera

Paddan: Jaha och där var det slutsnackat om att lärarna skall ha högre lön. För hade dom råd att ringa detta ända till final så är det inget att klaga på.
Låten är fin men inte f-n kan man skicka detta till Helsingfors.

Den etniska kvartetten kommer nog att snurra på reklamradion och synas i TV en hel del. Dom har en helt OK låt osså är dom ju en så fin mix.
Kommentera

Detta är en gåva till mattias-74, en lysande intervju med Chris Holmes i sitt esse
Kommentera

65selander: Äh, vi har ju fått lite glamrock eller vad det kallas i melodifestivalen. Eller som Siwert skulle sagt: Vi Ar Satans Pipol
Kommentera

Det gjorde jag oxå, zappade bara lite för att höra lite hur kvalitén var i år...
Kommentera

65selander:

Ta en GT från mig också! Dessa jävla tomma inlägg !!
Kommentera

slashpuppie:
Men, låt bli att titta då.
Kommentera

Är det inte dags att lägga ner det här spektaklet snart? Det har tappat sin charm för länge sedan...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Herrejävlar gamkärringen gick vidare. Nä fy f-n, röstskandal. Nu sveper jag GT'n End over out
Kommentera

Satan vilket skit som kan få framföras i bästa sändningstid på tv för att få fram en låt som Sverige "ska" stå för..

Jisses..

Kommentera

JAAAAAAAAAA större än ett OS-guld!!! :)
Kommentera

nyz:

det behöver du inte tro mig
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Salo ser ut som han som är sjärtnissen i Road Warrior
Kommentera

mattias - 74: Nu när jag ser Ola Salo igen så är det nog en blandning av Blackie Lawless utseende och Carolas lätt maniska ansiktsuttryck...
Kommentera

mattias - 74: Glad att jag slipper dela med dig...Oskyldig
Kommentera

nyz:

Anne Lie är sexig, du har verkligen dålig smak Toni =)
Kommentera

Stigsson: Jimmy Jansson vill ha en egen måne :)
Kommentera

Gusten: Har aldrig lagt ett äpple på nån frökens kateder,men i detta fallet skulle jag absolut kunna göra det.

Granny Smith
Golden Delicious
Red Delicious
Säfstaholm
Astrakan
Tunaäpple
Kommentera

Besvikelsen var total när det visar sig att Annelie Ryde står för den kort-korta och inte Jessica A.

Föga överraskande dock att Jimmy Jansson kör vidare med sin enerverande damp-pop.

Jaja, The Ark och kanske lärarinnan går till final...

Kommentera

Gusten: Jimmy Jansson, av någon anledning så fick jag The Pinks i skallen när jag såg honom.
Kommentera

65selander: Kan du fethaja din gamle vagabond! Årets låt tamejfan, jag vill gömma mig under hennes kateder, jag vill vara hennes pekpinne, jag vill vara i hennes skamvrå....mitt kontantkort ÄR tomt....
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ålderskranka föräldrar har alltså ringt, skämmes ta mig f-n. Att MODO-gnuttarna har röstat på Salo kan man man förstå men du och Gusten. Tvi, tvi, tvi
Kommentera

Nu lyssnade jag på låten iofs.... Lustans lakejer??? Hur fasen kom de med??? Han kan ju inte ens sjunga! Nu är det ju så att man får välja den som är minst dålig och då tycker jag att The Ark är minst dålig
Kommentera

65selander: Guran har ringt rätt friskt på lärarinnan oxå;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Hur f-n kunde kärringen gå vidare, Gusten och knogen har ringt järnet. #4 is still in the game
Kommentera

slashpuppie:

Får man pris i att vara äcklig på scen så vinner Ola med hästlängder!
Kommentera

Märkligt att svenska folket inte tycker som mig. Vad är det för fel?
Kommentera

Gusten: Tja, det verkar ju vara fler än du som röstat på hon som pryder baksidan på senaste numret av Lärarnas Tidning
Kommentera

Den enda som är någorlunda värd att vinna är The Ark, resten kan Sverker kasta i soptunnan.... "Ska det va så, ska det va på det här viset???"
Kommentera

Paddan: "Fick jag bestämma hade vi The Ark och... Lustans Lakejer i final och Regina Lund samt Jimmy Jansson till andra chansen"

Lärarinnan är en Rocky-historia! Så jävla mycket tuppskinn...inte ofta jag röstar men nu jävlar ska kontantkortet tömmas! Jimmy Jansson djiiisus, kan man verkligen bli pappa när man är 9 år?

Längtar så innerligt efter Idol...men det här få duga ;)
Kommentera

Paddan:
På tal om LL så har jag och frugan alla deras skivor på vinyl, samt Diamanterlåten som en 12" maxi.
Kommentera

Paddan:

Nu skall du inte blanda in Kung Lawless och Sopan Salo Då blir jag lack :)
Kommentera

65selander:

Musiken hade varit bättre om man slapp se fanskapet
Kommentera

Kom just att tänka på att Ola Salo ser ut som en Blackie Lawless i glamutstyrsel. The Ark borde vinna enkelt, fast det är ju bara vad jag tycker. Fick jag bestämma hade vi The Ark och... Lustans Lakejer i final och Regina Lund samt Jimmy Jansson till andra chansen
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Bissett: Nu blundar jag absolut , vem f-n släppte in Salo på scen. Mmmm #4....
Kommentera

65selander: Men Patrik då,du ska lyssna på låtarna;)
Kommentera

Paddan:

Nu kommer Anne Lie Ryde

MILF :) HAHA
Kommentera

Heja lärarinnan friskt humör det är det som susen gör!!! Skåål
Kommentera

Salle: Tycker ändå att Lustans Lakejer var en positiv överraskning med tanke på att exempelvis Aftonbladet varit väldigt negativa mot allt vad Kindes bidrag heter. En liten nostalgisk vibe fick man, även om den som sagt nog knappast platsat när det väl begav sig.
Kommentera

Salle:
Du kan inte begära för mycket av en lärare från Fisketorps Skola....
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Låt #4 och chokladbien är min hittillsvarande favorit. Sicken godisbit...
Kommentera

Paddan: Jag kan inte annat än att hålla med. Nu lyssnade jag bara med ett halvt öra eller nåt förra lördagen men tom hon lärarinnan med den grymma scenshowen var ju bättre än hela förra startfältet.

Sen tyckte nog mina öron om brudkvartetten lika mycket som mina ögon.

Kinde är lika cool som dom en gång var men låten skulle inte ha platsat då.
Kommentera

Bissett19:
Så sant Bisset....har själv sett den;-))
Kommentera

Bissett19: Märkligt, alla tre låtar som hittills spelats är ljusår bättre än de som spelades i Jönköping förra lördagen. Tänk vad bra låtar det ska bli då när man sitter i Swedbank på fredag kväll och ser genrepet för nästa lördags schla.... melodifestival.
Kommentera

« · 831999 · »