Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Msn ??

594250 · » Till forumet

Sv: Msn ??
mattias - 74:
Jag åxå

Sv: Msn ??
Dream Team:

Konstigt att min polare kommer in på sin då....

Sv: Msn ??
mattias - 74: Glömde ju det viktigaste.
Servern är förmodligen nere. Dvs. stängd för service ( Backup och dyl. Den kanske tom. har krachat)

Sv: Msn ??
Frisco: Humor, återigen.. ;-)

Sv: Msn ??
mattias - 74: Servern som du ligger på med din kontaktlista.
Dvs. hela ditt MSN ligger där.
Men det borde finnas en kopia på dinb dator om du inte klickat i att du sitter vid en delad dator. Då sparar den inget på datorn utan ligger bara på deras server

Sv: Msn ??
mattias - 74: Det borde väl du förstå vad det betyder. Du var ju en hejare på engelska tidigare idag.

Msn ??
vad är det för fel närman loggar in och det står följande har aldrig hänt tidigare.....

You cannot use Messenger at this time because your contact list is not avalible???

594250 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja