Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Någon som testat ?

728626 · » Till forumet


Sv: Någon som testat ?

Helg Ernest:

Har beställt flertalet gånger därifrån. De levererar alltid bra grejor och varit hjälpsamma. Dock så är de hårt ansatta av svenska tullen och de blir väldigt ofta stoppade, numer.


Någon som testat ?
Är det någon som testat och vet om det är seriöst eller bluff?

Verkar ju finnas en hel uppsjö av leverantörer.

728626 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja