Nyhetstorka?
1146177 · Nästa » Till forumet
Sv: Nyhetstorka?
knaskamilla: Nä, uppenbarligen inte.
En lastbil som ska svänga vänster där har påbörjat sin inbromsning redan i nerförsbacken 4-500 meter innan. Om kvinnan och bussföraren legat för nära och hållit för hög hastighet hade olyckan skett mycket tidigare.
Ouppmärksamhet är största problemet i trafiken.
En lastbil som ska svänga vänster där har påbörjat sin inbromsning redan i nerförsbacken 4-500 meter innan. Om kvinnan och bussföraren legat för nära och hållit för hög hastighet hade olyckan skett mycket tidigare.
Ouppmärksamhet är största problemet i trafiken.
Sv: Nyhetstorka?
Poffa:
Kvinnan som dog verkar ju inte ha haft koll heller, eftersom hon körde rätt in i lastbilen.
Kvinnan som dog verkar ju inte ha haft koll heller, eftersom hon körde rätt in i lastbilen.
Sv: Nyhetstorka?
knaskamilla: Om lastbilen stod stilla och bussen körde in i lastbilen med sån fart att släpet kastades ut i mötande körbana så handlar det inte om att hålla hastigheten och avståndet. Det handlar istället om ren ouppmärksamhet från bussförarens sida.
Sv: Nyhetstorka?
Helg Ernest:
Spontant känns det som att folk borde lära sig att hålla
1. hastigheten, och
2. avstånd,
om beskrivningen av hur olyckan gick till stämmer.
Spontant känns det som att folk borde lära sig att hålla
1. hastigheten, och
2. avstånd,
om beskrivningen av hur olyckan gick till stämmer.
Sv: Nyhetstorka?
Metal Guru: marschtakten. LHF marscherar rakt mot kvalet.
Fast nu pajade Linköping de siffrorna.
Fast nu pajade Linköping de siffrorna.
Dagens I-landsproblem
www.aftonbladet.se/nyheter/article4708415.ab