Herminator: Stats-TV visar just nu en unik spelning o lite andra godbitar med Creedence. Rekommenderas till alla, bara att njuta . Rekommenderar maxad volym
{8225}: sånt man kan gråta till, men en låt som spelades alltid när MoDo slog ut Malmö, några år senare efter domarskandalen -94. Genuin MoDo-låt. Höj VOLYMEN!!!!
Herminator: Är jag ensam om att vilja undvika meningslösa mobilsamtal? Stänger ofta av mobilen när jag vill bara vara, och kompisar hör av sej typ...'typ du kan väl bara svara' . Har valt lyx-linjen. har bara mobilen på när jag vill, stötande för många men uppfriskande för själen
{8225}: FULL VOLUME! Snart så drar man på kryssning med kryssningstemat: 80 talsmusik! På Viking Glory till Åbo! Nu skall det bunkras till Sommarens grillingar!
Gavelo: "Man bygger varken ett jämställt, fungerande samhälle med god välfärd genom höjda bidrag, man bygger samhället genom att fler vanliga vuxna tar ansvar för sina liv, anstränger sig mer, arbetar och därigenom bidrar till välfärden ... | Läs mer
. Rekommenderar maxad volym
www.youtube.com/watch?v=DX3o1O8ZsTw&list=RDDX3o1O8ZsTw&start_radio=1