Roliga länkar
Jojo, mellan Kvissleby och Sundsvall har man åkt några gånger. Tror du tyvärr missuppfattat saken, i övriga Sverige tycker vi det där är en dålig väg.
Jag kommer ihåg när Kerstin Sahlin stod med bilen hängandes på underedet, klockan var 2 på natten , nere i Nedansjö efter att ha dansat på Vårbacken. (Så här i efterhand kan man ju fundera varför hon körde sörsiavägen? )
Gick ju inte att väcka någon bonde då för att få traktor hjälp.
Så det vart skjuta och försöka dra med Chevan, vilken hade för många hästkrafter för att få bakhjulen att greppa i backen.
Men roligt hade vi. ( c :
Stigsson: Jo han är ett diskussionsämne på jobbet. Damen är väl inte helt oskyldig men saken hur han hanterar H-papper är värre.
Skulle vara roligt att få veta om det fanns dubbel-ramade papper hemma också (KH)
FM lade ju ner förundersökningen i somras ang papperna och bara det var skandal tycker jag.
Salle: Han till vänster eller höger? ;-)
Lars nu äter du upp all potatis...
1,7kg potatis på tallriken är nog något han inte önskar sig när han vill ut och leka istället.
[url=www.collegedowntime.com/media/movies.php?title=indian-thriller-video]Wacko Jacko kom tillbaka. Du är förlåten, nästan.[/url]
www.stureplan.se/articles/3161/images/article_image_05aba2ae5f213d6e.jpg
Om man inte visste vem karln är hade man ju knappast gissat på att han är Stallchef i F1, :))
ueba.com.br/forum/index.php?showtopic=23632
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,907858,00.html
Lite film om och med Bravias nya reklam där de "färgbombar" ett helt höghus i Glasgow.
Nåt för busstorget i Ö-vik?!?!
[url=www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/223/223159_car_wrecked_by_popup_bollards.html]Read the signs stupids...[/url]
Det är väl lite av detta som inleder boken Stark av Stephen King vill jag minnas.
www.youtube.com/watch?v=DFP4xl0V0mk
Bara en uttjänt truck men ändå...
Sen kan man undra om detta då verkligen har hänt:
www.youtube.com/watch?v=xgjHfOQrLdQ
Man bör nog kolla om hotellet kanske ligger lite för nära flygplatsen innan man åket till St Marten kanske...;-D
Den här var lite kul, och fyndig, på samma gång:
"Att leva efter mottot "älska din nästa" kräver ju sitt från dig, att hata sin granne kräver en bra trimmer"
KLockren =P
Om någon skulle gjort så mot mej hade jag klippt till två likadana på min trädgård ;)
Det verkar bli tuffare och tuffare att dejta...
[url=www.heavy.com/heavy.php?videoPath=/content/conagious_db/flash_video/consent]Consent[/url]
JD:
men förihelvete, sjunger dessa tuffa killar verkligen "Här kommer Pippi Långstrump, här kommer faktiskt jag..."
Om jag även kikar på filmens titel, får jag mig svaret skrivet i ansiktet:
Titel: Pippi Langstrumpf Stadiontest.
Ni som tröttnat på vanliga sökmotorer som Google, Altavista och vafan allt nu heter, kan ju pröva denna, eh, banbrytande utveckling i ämnet.
http://www.msdewey.com/
Hittar ingen bättre bild
www.scififantmodmadrealm.com/ChillerTheatreApril2003Show/ChillerApril2003-Abyss.jpg
Denna kanske var bättre ?
images.google.se/imgres?imgurl=http://www.omenaheights.com/abyss-rev.jpg&imgrefurl=http://www.omenaheights.com/abyss_page.htm&h=144&w=279&sz=6&hl=sv&start=483&tbnid=Q_sgCG2aw4jO4M:&tbnh=59&tbnw=114&prev=/images%3Fq%3Dabyss%26start%3D468%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3Dlang_sv%26sa%3DN
Hoppas att länken fungerar bara...