Café

Grupper · 50423 inlägg · 1049 ämnen

Roliga länkar

Sv: Roliga länkar
Salle: Iggy´s rider är en väldigt underhållande läsning

Per HApps: Hahaha... ibland får man tillfälle att skratta lite mer än annars. Det här var ett sånt tillfälle.. ;-)

Dream Team:
Om man inte visste vem karln är hade man ju knappast gissat på att han är Stallchef i F1, :))

Per HApps: Jag menar det.. ;-)

OK, jag lovar att aldrig mer klaga på att vägen mellan Fagersta och Ludvika har lite gropar i asfalten - det kunde ha varit värre...

ueba.com.br/forum/index.php?showtopic=23632

Kanske en gammal länk, men skön replikväxling reklamvägen mellan Audi, BMW, Subaru och Bentley.

Staffan och Bengt i högform, nostalgi på högsta nivå! :)

www.youtube.com/watch?v=HNHgTp848zg

Petey21: Det där var grejjer det, inte sånt skit som gnottarna, teletubbies eller byggare Bob som visas nu för tiden (8^(/)

Lite film om och med Bravias nya reklam där de "färgbombar" ett helt höghus i Glasgow.

Riktigt imponerande och oerhört effektfull videoprojektion på em byggnad.

Nåt för busstorget i Ö-vik?!?!

[url=www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/223/223159_car_wrecked_by_popup_bollards.html]Read the signs stupids...[/url]

Salle: Verkar som att de plockat bort videon från det där reportaget, som jag läste tidigare denna vecka, eller så såg jag tokigt. Dyra reparationer på bilarna lär vissa ha fått i varje fall

Paddan:

[url=

www.youtube.com/watch?v=gZZayp59WRk]Ja pålarna verkar ju rätt hållbara...[/url]

Paddan: Fantastiska saker händer (och fötter).

Det är väl lite av detta som inleder boken Stark av Stephen King vill jag minnas.

Salle: Pållarna var starka..... Man kan ju undra om de skulle palla för en 747:a som gasar på lite...

www.youtube.com/watch?v=DFP4xl0V0mk

Bara en uttjänt truck men ändå...

Sen kan man undra om detta då verkligen har hänt:

www.youtube.com/watch?v=xgjHfOQrLdQ

Man bör nog kolla om hotellet kanske ligger lite för nära flygplatsen innan man åket till St Marten kanske...;-D

Den här var lite kul, och fyndig, på samma gång:

"Att leva efter mottot "älska din nästa" kräver ju sitt från dig, att hata sin granne kräver en bra trimmer"

Dream Team:
KLockren =P
Om någon skulle gjort så mot mej hade jag klippt till två likadana på min trädgård ;)

Salle: Det är ju amerikanskt ju, så där funkar inte verkliga livet och tur e ju det.....;-)

Snacka om att få läktaren att gunga...

JD: Är det de där man kallar "Tunggung" ?

JD:
men förihelvete, sjunger dessa tuffa killar verkligen "Här kommer Pippi Långstrump, här kommer faktiskt jag..."

Om jag även kikar på filmens titel, får jag mig svaret skrivet i ansiktet:
Titel: Pippi Langstrumpf Stadiontest.

Metal Guru: De sjunger "Hey Eintracht Frankfurt"

Paddan: Del två ser ut så här. Inte lika bra ljud- och bildkvalitet, men mer folk som hoppar.

Ni som tröttnat på vanliga sökmotorer som Google, Altavista och vafan allt nu heter, kan ju pröva denna, eh, banbrytande utveckling i ämnet.

Vacker bild of the day. NASA.

antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/

Chansa inte!

Ingen rolig länk, men den talar iallafall om för mig hur dålig jag är på geografi.
Hoppas att länken fungerar bara...

Sannes:94 av 111 poäng fick jag .

Alisandali: 109 av 111... Det är dom där nya länderna på Balkan som ställer till det. Det var bättre på Tito's tid när alltihopa hette Jugoslavien.

Salle: Abslut , dom nya länderna ställde till det lite .

Alisandali: 110 av 111. Bytte plats på Lettland och Litauen.

JD:

Hur fan kan du va så klantig =)

...perfect score. Ska leka vidare med övriga ikväll. Afrika blir utmaningen.

Alisandali:

Jag gissade till och med fel på frankrike så jag fortsätter inte, vill inte skämma ut mig totalt, svårt när man ser kartan så där. visste iaf vart England låg haha

El Maco: Wow, Afrika är verkligen som att (ursäkta uttrycket) famla i mörkret. Har gjort 29 av 54 frågor och har 42 av maximala 162 poäng. Usch vad dåligt

mattias - 74: Har inte du fått lära dig att man ska se kartor just på det där sättet med norr uppåt?

Paddan: 65 av 162 på afrika, SKITSVÅRT!

Stigsson:

Haha sätt in en karta med dalarna skall du se på fan =)

Paddan: kunde inte låta bli. 136 i afrika. Många småländer på västkusten finns det...

jag gillar kartor...

USA:s delstater: 149 av 150. Wyoming hade flyttat på sig lite...

Slutklickat, back to work.

El Maco: Samma här. Lite problem med gamla Jugoslavien, men det blev rätt till slut. Afrika kommer jag dock ha jätteproblem med.

Poffa:

Knappast ensam om det men jag skall göra ett försök jag med få se men jag kommer inte ha många rätt !!

El Maco:
Europa = Peanuts.

152 av 162 på Afrika. Icke 100%-ig på ö-länderna. Och Burkina Faso hette Övre Volta på min tid. 
Dessutom har de lågpriskartograferna placerat Seychellerna fel. Beige.

« · 758958 · »