Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Usch på Viasat!

403610 · » Till forumet

Usch på Viasat!
Som de flesta vet gör Tyson comback sent på fredagen/lördagen mot britten Danny Williams.
Viasat som har rättigheter till matchen väljer att sända matchen på Viasat Sport 3 isället för den poplära kanalen Viasat Sport 1 som betydligt fler har.

Comhem som jag har hemma hos mig har ännu inget utbud på viasat sport 2 och 3 vilket gör att man missar denna match.

Jäkligt trist!

Kritik skickat/skickas till [email protected]

403610 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja