Det finns ingen användare som heter rutger-jnker
Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
713918 · Nästa » Till forumet
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
MRMILAN:
På mitt plakat stod det "Fri sprit och bredare trottoarer".
På mitt plakat stod det "Fri sprit och bredare trottoarer".
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Stigsson: den har jag hört förr men med ett bättre lag inblandat
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Bafucin: "Leksands IF, snart på en uterink när dig" kanske.
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
mattias - 74, DB 04 mfl: PÅ mitt plakat skulle det nog slå Brage har Fått nog!!
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
mattias - 74: Stöd Bofors,Bli kanon får det stå på min.....:-)
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Frisco: "Vem ska man tro på när det är så här?"
Manlig antikvinnoprästdemonstrant
Manlig antikvinnoprästdemonstrant
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Lumber Jack: Driver du med arbetarrörelsen? TA DIG I åDALEN.
I övrigt vet jag vad Per Fosshaug ska ha på sitt plakat: Jag bär bandyroll.
I övrigt vet jag vad Per Fosshaug ska ha på sitt plakat: Jag bär bandyroll.
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Lumber Jack:
Anna Sjödin är plakat.. haha
Denna då: Stöd Scan, Skjut en Vegan =)
Anna Sjödin är plakat.. haha
Denna då: Stöd Scan, Skjut en Vegan =)
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Lumber Jack: "Avskaffa negativismen, skaffa digitalkamera!"
Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Vad har ni för slagord ni vill saluför under arbetarnas dag? Ös på med förslag.
Här är ett från mig: "Jag bär banderoll, Anna Sjödin är plakat!"
Åsså ett till: "Utrota arbetslöshet, sjukdomsklassa trygghetsnarkomanin!"
Här är ett från mig: "Jag bär banderoll, Anna Sjödin är plakat!"
Åsså ett till: "Utrota arbetslöshet, sjukdomsklassa trygghetsnarkomanin!"
De röda som har haft makten så länge borde rimligtvis ställt allt till rätta, därmed skulle det heller inte finnas något att demonstrera mot?
Kanske det borde stå "Jag röstar först och tänker sen" på plakaten i tågen för att de skulle bli trovärdigare....