Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen
Det finns ingen användare som heter redhat

vetgirig Baksida

966056 · » Till forumet

Sv: vetgirig Baksida
Stigsson:

Vad menar du, är inte HS-Raketen prestigefylld?!
Den tydpen av tävling är faktiskt kul, eftersom säsongerna går fort, så man kan avancera några divisioner rätt fort.

Sv: vetgirig Baksida
Red-line: Dom två som i mina ögon verkar vara mest prestigefyllda är våran egen liga och cup dvs HS-ligan och HS-cupen.

För övrigt skulle jag vilja att det nu inte skapas mera olika HS-tävlingar på vetgirig eftersom det bara urvattnar de "två stora". Låt dessa istället vara riktigt prestigefyllda och dom som vill tävla mer gör detta i andra tävlingar.

Sv: vetgirig Baksida
Red-line:
Kör originalligan, HS-ligan.
Du hamnar i Div4, och kan arbeta dig upp till världsherravälde på ett par ynka säsonger.

Sv: vetgirig Baksida
Metal Guru: Det skulle jag kunna iofs. :-) Vilken rekommenderar du?

Sv: vetgirig Baksida
Red-line:
Anmäl dig då bara till en, och krossa allt motstånd där.

Sv: vetgirig Baksida
73Sjöbba: ... och så många ligor att man blir helt snurrig. Är sugen att anmäla mig, men det känns som det finns 30 stycken att välja på...

Sv: vetgirig Baksida
NuMo: jag instämmer det börjar bli som hitta bilden den här tråden.

Sv: vetgirig Baksida
73Sjöbba: Nej. Jag är absolut för, att man fullföljer idén om att flytta ämnet till en egen gästbok.

vetgirig Baksida
Är det bara jag som känner att det är ett överflöd med vetgirigtrådar?

966056 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja