Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Gregorian Version of the Punk Floyd tune of "Wish You Were Here."
Subject: Lady in Black (Uriah Heep)
Warning: Gregorian Singers goes Pop to find the nerve in the Autumn Lady.
Idiot eller geni, det kan man fråga sig. Men lite speciellt är det ju.
Helge Schneider - Still got the Blues
www.youtube.com/watch?v=NF1gmVEyt34&feature=related
Helge Schneider - Ich drück die Maus
www.youtube.com/watch?v=Dnbq0iAPLnk&feature=related
Helge & The Firefuckers - A Whiter Shade of Pale
www.youtube.com/watch?v=jIh7NX50TWE&feature=related
har hittat ett band som jag bara dyrkar, vi the kristet utseendes myspace kom jag i kontakt med dessa gudar.
Ni som inte hört dom njut....
Här kommer mats morgan band:
börjar härmed med den bästa:
Advokaten heter den
www.youtube.com/watch?v=eqwn0TeHcH0
En schizofrens dagbok
www.youtube.com/watch?v=1xsauw4Upv0
Proppellerhäst (live)
www.youtube.com/watch?v=R42_2RNyMPs
njut bara njut...
http://www.dn.se/opinion/debatt/nyttig-genmanipulerad-mat-stoppas-av-skrackpropaganda-1.817717
Gissa priserna.
Paddan: Det är klart att den kan flyga nu.
Med alla kameror och utan bränsle för att flyga över Sovjet så är den ju toklätt. Men jag skulle hellre se andra 'Skunkworks'-alster från samma era om man säger så.
Den kunde ju knappt svänga 180 grader utan att korsa gränser och hade ju så lite motor att den knappt kunde lyfta om inte piloten var nyskiten...
Då ser jag hellre några irländare med förbrukat bästföre-datum eller en magsjuk hårdrockare primalskita ut sina 'alster'.
mattias - 74: Ja, nog har de släppt bra låtar sedan 1993, även om de bästa är från innan det året.
Elevation, City of blinding lights, Vertigo, Stuck in a moment... och When I look at the world är några, i mina öron, riktigt grymma låtar. Alla från senare utgåvor.
Och som du skriver, man lär ju få höra många av de gamla låtarna under denna turné.
willysson:
Jag kliver nu ut ur garderoben.
Jag har flera Sam Fox-skivor.
Och jag kommer köpa fler. Nej, det är inte för hennes insatser på sidan tre, eller något traumatiskt från Solstollarna-tiden. Inte heller är det den djupa lyrik, eller melodiösa ljudmatta hon bjuder på på sina album. Inte heller är hon den gay-ikon som behöver mitt stöd och stöttning i dagens förvirrade samhälle.
Nej,
det är så enkelt att för att uppnå Nirvana, dvs Kompleteness, måste jag ha Sam Fox i Hawkwind Related Bin.
Bonus Super Duper Track:
Gregorian goes Live to find the "Stairway to Heaven."
Comments:
He scares me, he looks like a psycho that is about to stab you... Seriously those eyes...as if someone just kicked him in between his legs xD But no matter how wide he opens his eyes and how many times I say "WTF?! Stop staring at me you freak!" while watching this video, I still love it, it's a bit too fast, but I liked it