Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
knaskamilla:
De tog även bort P:et, men trots det kallar även jag dem för VPK. För det är rätt uppenbart att kommunismen finns kvar som en grundfilosofi inom det partiet.
MIK 7-1:
Jag är i högsta grad beroende av bil. Jag är inte åkare och jag har en bensinbil. Alla ska inte se till min plånbok, den har de inte med att göra. Men om de tittade till vår gemensam plånbok, landets ekonomi, så vore det inte fel.
Nu har ni allesamman deriverat iväg från ämnet alldeles fullständigt!
Den Viktigaste Valfrågan är ju naturligtvis var Sveriges medelpunkt ligger, och hur man definierar det. Skärpning!
73Sjöbba:
Engagera folket? Där är det igen, "De säger saker som jag inte begriper, jag skiter i det istället för att försöka förstå. Men må fan ta dem om jag inte får det som jag vill ha. Då ska jag... knyta näven i fickan, säga några väl valda och strunta i att engagera mig i sakfrågan."
Allt ska vara serverat på silverfat.
73Sjöbba: Strunt i vad dom säger dårå. Läs vad dom står för så hittar du troligen nånting som du tycker att du kan stödja och lägga en röst på.
Soffliggeri tjänar INGEN på. Då är det bättre att du går dit och lägger i en blank röstsedel för att visa din protest emot dagens politik(er).
NuMo:
Du kan vara helt lugn, staten kommer aldrig ta vare sig dig eller mig för speciellt sköna.
Tillgången på billig energi för industrin kommer att vara den unikt viktigaste för framtiden.
Om vi inte kan slåss med kinesiska löner så måste vi sänka priset på råvarorna. Skogen och malmen har vi för att göra papper och bilplåt. Men måste vi pröjsa 1 kr / kwh och det verkar bara stiga så kan vi ta ner skylten SWEDEN får då har vi inget att konkurera med.
En raffinör av ca: 20 stycken som står på varje bruk förbrukar ström för 20000 spänn i timmen. Sug på den ni.