... på Er älskade patrask...
Glad Midsommar...
« Föregående · 553328 Till forumet
Sv: Glad Midsommar...
Det är bara att instämma. Nu väntar sillunch med tillhörande Loka Citron. Sedan blir det lata dagar i solen, grillande och Loka Citron. I kväll skall jag dock banne mig ta mig en Ramlösa.
Hoppas ni andra kommer ha det trevligt också.
Hoppas ni andra kommer ha det trevligt också.
Sv: Glad Midsommar...
250kg kärlek: tyvärr så ramlar det in ett gäng när fukten och kvällningen påbörjar.
Fast det är bättre med mygg än knott
Fast det är bättre med mygg än knott
Sv: Glad Midsommar...
På tal om mygg och annat jävelskap. Jag har fått en riktig skitlåt i huvudet och undrar om det är fler som har råkat ut för denna hjärntvätt.
låten heter "Schnappi, Das kleine Krokodil"
låten heter "Schnappi, Das kleine Krokodil"
« Föregående · 553328