Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

GOD JUL!!!!


GOD JUL!!!!
God Jul på er allihopa uti vårt avlånga land. Hoppas att ni får en bra jul.

Sv: GOD JUL!!!!
Bafucin:

God Jul på er allesammans, trist att det är 4 grader varmt och ingen snö.

Sv: GOD JUL!!!!
mattias - 74: god jul alla från norra lappi (finland) 1 minus grad och och grått nästan ingen snö

« · 957063
Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja