Hitta ordet
« Föregående · 1005783 Till forumet
Sv: Hitta ordet
DB: Osandning? Och hur j-a svårt är det?
För en gångs skull är det två ord: MODOITER + DOMARE
Har sällan hört ett sant ord från en ångermanlänning, men när det är hockey kommer de liksom i nirvana*.
*popgrupp
För en gångs skull är det två ord: MODOITER + DOMARE
Har sällan hört ett sant ord från en ångermanlänning, men när det är hockey kommer de liksom i nirvana*.
*popgrupp
Sv: Hitta ordet
westerlind: Jag tror att den är i svåraste laget. Det är ett aktuellt material jag är ute efter...
Sv: Hitta ordet
DB: segling...
Jag ämnar köpa båt, jag vill gippa å jag vill segla, vad ska jag köpa...???
www.1lo.suwalki.pl/regaty/lato/skippy/1d.jpg
Det är en trailerbar Skippy 650 Racing....Googla för mer fakta och bilder...
.......den e är go, den har 1,19 i Lys och kan seglas på två... läs själv så får ni se:
www.ssf.se/tk/lys/VisaLysdetalj.asp?1637
Man måste ju segla...;-)
och hålla koll på r&ren..
www.youtube.com/watch?v=rmE8XGjATA0
satan i gatan, Neil var kungen i Berlin...;-)
Gippa lungt och Rock on...;-)
Jag ämnar köpa båt, jag vill gippa å jag vill segla, vad ska jag köpa...???
www.1lo.suwalki.pl/regaty/lato/skippy/1d.jpg
Det är en trailerbar Skippy 650 Racing....Googla för mer fakta och bilder...
.......den e är go, den har 1,19 i Lys och kan seglas på två... läs själv så får ni se:
www.ssf.se/tk/lys/VisaLysdetalj.asp?1637
Man måste ju segla...;-)
och hålla koll på r&ren..
www.youtube.com/watch?v=rmE8XGjATA0
satan i gatan, Neil var kungen i Berlin...;-)
Gippa lungt och Rock on...;-)
Sv: Hitta ordet
westerlind: Äh, jag ger upp MAS-O-NIT hade jag tänkt mig.
Vi tar en lättare: JONA DJ:AR UNDER YTAN.
Tänk lördag kväll.
Vi tar en lättare: JONA DJ:AR UNDER YTAN.
Tänk lördag kväll.
« Föregående · 1005783
Frisco: Helt fel, men du var närmast. Varsåko.