Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Lite som du...


Lite som du...
Har nyss avverkat det första avsnittet av komediserien "Lite som du"...

Jag höll på garva ihjäl mig. Snacka om skruvat alltså. Helt underbar serie, så bra att jag måste se reprisen och maniskt om söndagarna följa denna serie.

Var det någon fler som såg vår nya kult-serie???

Sv: Lite som du...
ernie eagle: Nej . missade det. men jag ser mest på Discovery och history chanel.

Sv: Lite som du...
ernie eagle: Jag såg lite granna. Killen hon raggade upp var skön. Sickna kommentarer han droppade morgonen efteråt.

« · 585538
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja