Något att hänga i granen?
« Föregående · 609266 Till forumet
Sv: Något att hänga i granen?
65selander: Nej men röda dito med vita TIK-tallar,,, det skulle se riktigt vackert ut. Och julstämningen infann sig omgående. (c;
« Föregående · 609266
[bild]www.mff.se/Bilder/Julgranskulor.jpg[/bild]