Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1011245

Gratis konserter på Internet.
Måste flagga för den här siten. Här har jag lyssnat på konserter i minst ett år, och spelar nu en Black Sabbath från 1976.

Registrera er (använd slaskadress, om ni inte vill se veckobreven) är allt ni behöver göra. Det finns en del konserter som man måste betala för, men det finns tillräckligt med gratisditos som gör siten riktigt skoj för musikintresserade.

Nu blir det trumsolo mellan Dirty Woman och Electric Funeral.
Öppen hi-hat.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja