Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1025304

Sv: Raritetstråden.
Salle: Äh, måste man ha en video? Min egen raritet är en remix-maxi av New Orders True Faith som jag köpte i en liten skivaffär på en bakgata i Southampton under en språkresa till Isle of Wight. Ett par månader senare kunde man köpa samma remixmaxisingel för 600 kronor på någon DJ-affär i Stockholm som jag glömt namnet på.

Hur såg då omslaget ut? Jo någonting åt det här hållet.
www.cerysmaticfactory.info/images/fac183r1.jpg

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja