Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1027445

Sv: Din favoritserie?
JD: Homocide och The Wire (båda av David Simon) som utspelar sig i Baltiore är så j-a grymma. Realistiska och bra personporträtt. Tyvärr har dom varit lite undanskuffade i SVT´s tablåer emellanåt men jag missar aldrig ett avsnitt.

The Wire som sänds nu (sista säsongen tyvärr) är intressantare än Homocide då det speglar båda sidorna av kampen mellan poliserna och knarklangarna i detta fallet.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja