Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1029474

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Läser om alla som vill att vi skall bojkotta OS i Beijing, hur dum får man vara. Så fort det snackas om bojkott så är det idrottsmännen som skall dra en lans, samtidigt som Erocsson och Hennes har tillverkning där.

Vore det inte bättre om dom flyttade tillverkningen till länder som behandlar behandlade sina landsmän lite hyggligare?

Flytta till Tibet eller Taiwan då skulle det hända saker.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja