Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1030384

Sv: HS Summit?
LL:

Lägger gärna till, till din beskrving, för den ovane:

Grönlinje mot Hässelby om man åker ifrån centralen. Lättast är att sätta sig längst back i tunnelbannan och gå upp vid närmaste uppgång.
Sedan går man till Sveavägen vilket är rakt fram mot Statsbiblan.
Där nere ska de finnas busskurrar placerade längt sveavägen och buss 515 ska åka där nere.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja