Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1030415

Sv: HS Summit?
Stigsson:

Hagaparken ligger i Solna, så det är norr om stan.
Vi kommer hålla till i Södra delen, vilket är precis över gränsen mellan Stockholm (odenplan/vasastan). Men som sagt, uppsamling är rätt att arrangera :)

Red-line: skulle vara kul om du hann ner :)
Träffen är ju förens lördag och chansar att det som senast blir eftermiddag.
Hoppas du hinner :)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja