Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1031102

Sv: HS Summit?
difzi:
Jag tror att vi gör en undersida med info.

Ni som vill vara med, skriv ett inlägg här - så rensar jag bort det i takt med att jag fyller i undersidan. Anmälan är inte direkt bindande, men kan ge en fingervisning om omfattningen.

Säg ingenting extra i meddelandet, så att det inte blir några funderingar om man kan rensa bort det hela.

Ni kan också ge önskemål vad vi ska ha för övrig info på undersidan. Karta känns ju rätt klockrent.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja