Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1038642

Sv: Thåström -nästan akustiskt- Sommar 08 (Med Kent)
mattias - 74:

Vad jiddrar du om?Har jag på ngt sätt i mitt inlägg försökt övertygat Ambroo det.
Jag köpte biljetter till Kent (28/6) på Zinkens precis när biljetterna släpptes o på mina biljetter står inget om att Kent skulle vara förband på sin egen konsert:)
Däremot blev jag riktigt glad när det idag blev klart att Pimme skulle lira oxå.
Den 12 Juli kommer Kent till E-tuna o då ska även Håkan Hellström uppträda med Kent,det kan bli en riktig höjdare.....

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja