Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1040911

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
hellge: När nu snart oljan är för dyr kommer stora delar av världen dessvärre inte att gå över till några förnyelsebara icke-fossila alternativ utan att istället köra på diesel utvunnen ur kol. Kollagren är enorm och med nuvarande konsumtion förväntas de räcka i 150 år, vilket givetvis kommer att minska drastiskt efter övergången. Men vi får väl hoppas att bilindustrin tänker till och att Asien inte gör om våra misstag.

Btw. finns det dåliga argument för att vara med i EU? Skulle vara jordbrukspolitiken då.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja