Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1041065

Sv: Schlager-EM
NU kör vi. Borde ju inte skriva om det här men i år skall jag faktikst se det.

Grillat, massa öl och trevliga gäster hos oss ikväll.

Har iof bara hört en del låtar men Charlotte har ju den låten som känns mest som en schlager. Tror hon vinner ganska enkelt. Rysslands låt var också helt OK.

Får vi en repris från 1999 ??

Nån som tror nåt annat? Ukrainas sångerska var ju helt ok också :)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja