Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1045677

Sv: Trafiksäkerhet
mattias - 74: Japp men alla kör liksom för fort och hade varit ljust hade jag garanterat sett den där kameraskylten långt föer men men det är bar att betala och se glad ut =)

ähh om alla knarkar så... ;-)
Jag har blivit av med kortet två gånger för fortkörning och ingen gång har det varit värt det!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja