Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1057189

Sv: Death Magnetic (Metallicas nya)
Metal Guru: Jag saknar Metallica från Ride The Lightning, Master of Puppets,...And Justice For All tiden.

Till och med Black albumet har sina ljusglimtar som My Friend of Misery.

St Anger hatar jag. Den nya verkar väl ok men fortfarande lite för mycket fokus på basisten (Trujilo?). Kom tillbaks Newsted.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja