Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1057783

Sv: Internet, datorer, Fredagsgroggar och sånt....
En datorfråga.

Vi köpte en dator för en vecka sedan, allt var frid och fröjd, ärlig licens och allt 4 gb ramminne shysst grafikkort etc.

Men hux flux stängs datorn av i bland och startar inte, det stor no signal på skärmen och den drar inte igång. Sedan startar den igen efter ett tag , vad fasiken kan det bero på?

Tar tacksamt emot tips, vart vi skall leta felet.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja