Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1057868

Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Jag har ett bekymmer som är mer monitorbekymmer än datorbekymmer. Fick ny bärbar inklusive dockningsstation och monitor i våras. Monitorn är en Philips 190B som inte verkar vilja vara här. Vad jag än gör och vilka inställningar jag än försöker fixa till så flimrar skärmen. Dessutom låter den lite småskumt, men det kanske monitorer gör, vad vet jag... Någon som har någon idé om vad man kan göra för att åtgärda problemet?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja