ante08: Snålkorv!!
Inlägg: 1073680
Svarskommentarer
Sv: blocket.se
73Sjöbba: alla pengar gick ju åt till hockey kortet i vinter. För min del det är svin dyrt att gå på hockey i Skellefteå.