Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1074651

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Jag tror att gränsen mellan sjukdom och störning går vid vad som är behandlingsbart. Är du så genomond att ingen behandling i världen kan få dig att tycka att du gjort något fel så klassas du som störd och inte sjuk. Det kanske är ordklyveri, men fundera en liten stund så kan du nog hålla isär begreppen.

Ett "M" i döma NuMo!

Svarskommentarer

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky: Ja, där ser man. Brukar påpeka det själv, men jag har ju en släng av dylexi så jag är aningen inkonsekvent.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja