Metal Guru: Jag beklagade mig inte direkt över själva programmet utan snarare dess lata användare.
Inlägg: 1091523
Svarskommentarer
Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Jaha, scim:
"Jag stör mig ärligt talat mer på Power Point och Excel. [...snip...] Jag hatar verkligen allt som slutar på .xls..."
Det är farligt att läsa fort.
Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
scim:
Det största problemet med PowerPoint är väl att vem som helst kan använda det, hur stora brister man än har i sitt estetiska sinne.
Det största problemet med PowerPoint är väl att vem som helst kan använda det, hur stora brister man än har i sitt estetiska sinne.