Inlägg: 1091565
Svarskommentarer
Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Och för er som vill begrunda AC/DC i eget Excel-ark laddar ner filen här.(Jag fick sätta på makron i detta dokument för att kunna köra)
Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Metal Guru: Man KAN använda Excel till vad som helst, men det är lika korkat som att använda en polygrip istället för en hylsnyckelsats.
scim:
Excel ÄR lämpligt till vadsomhelst - enkel databas, listor, websidor, etc in absurdum.
Det sista jag hört är entusiasten som gjort en musikvideo på AC/DC i Excel.