Inlägg: 1094585
Svarskommentarer
Sv: 3 från 1 idag
Poffa: Årets platta trodde jag Glasvegas gjort. Nu skulle jag kunna kasta in lite länkar också, men jag går och tittar till hockeyn istället.
Sv: 3 från 1 idag
Poffa:
Denna från nya gillar jag bäst. Speciellt coolt är det med de österlänska inslagen:
Coldplay - "Yes"
www.youtube.com/watch?v=WsVPZGmLy08
Denna från nya gillar jag bäst. Speciellt coolt är det med de österlänska inslagen:
Coldplay - "Yes"
www.youtube.com/watch?v=WsVPZGmLy08
Dags för lite "mainstream"-musik från ett band som alltid levererar. Här tre låtar från deras senaste skiva. En skiva som kandiderar till utmärkelsen årets platta.
Coldplay - Viva la Vida Coldplay - Violet Hill Coldplay - Lovers in Japan